Skip to content

Aqua Sportief

Aqua Bootcamp
Meest intensieve aquasport!

Zoek jij groepslessen die bestaan uit verschillende oefeningen en waar iedereen op zijn eigen niveau aan kan deelnemen? Dan is wellicht Aqua Bootcamp de perfecte match! De lessen zijn op ieder niveau te volgen en hebben verschillende doelen, zoals: conditie verbeteren, kracht opbouwen en makkelijker gaan bewegen.

 45 minuten

Intensiteit > 5+

Aqua Boxing
Trainen en ‘altijd iets omhanden hebben’

Jij zoekt een matig intensieve groepsles, waarbij je letterlijk en figuurlijk: altijd iets om handen hebt? Dan is Aqua Boxing wellicht iets voor jou. Naast de kenmerkende vechtsport-bewegingen als de kick (trap) en punch (stoot), worden deze bewegingen in het water in hoog tempo op muziek uitgevoerd. Zo werken we aan kracht, uithoudingsvermogen, coördinatie en techniek.

 45 minuten

Intensiteit > 4

Aqua Fit
Verantwoord en lekker sporten in het water!

Heb je een blessure (gehad) en wil je het sporten weer oppakken? Of wil je op een goede en verantwoorde manier je gewrichten versterken? Doe dan mee aan Aqua Fit!
Deze gezonde en leuke manier van trainen in water staat onder begeleiding van een gediplomeerd instructeur en je traint je het hele lichaam. Ook als je aan het revalideren bent (na een operatie of ongeval) is Aqua Fit een passende oplossing.

 45 minuten

Intensiteit > 3

Aqua Fit Special
Verantwoord werken aan kracht, coördinatie en conditie!

Wil je op een goede en verantwoorde manier je kracht, coördinatie en conditie verbeteren? Dan is Aqua Fit Special de juiste keuze! Deze gezonde en leuke manier van trainen in water is speciaal voor mensen met MS. Onder begeleiding van een gediplomeerd instructeur train je het hele lichaam, waaronder arm- en beenspieren. Daarnaast komen er diverse loopvormen aan bod en wordt er aan de coördinatie gewerkt. Het trainen in water heeft als voordeel dat je je spieren en gewrichten niet teveel belast, veel bewegingen kunnen ook makkelijker uitgevoerd worden.

 30 minuten

Intensiteit > 1

Aqua Fit Zwanger
Verantwoord sporten en werken aan je conditie en spierkracht.

Wil jij op een verantwoorde manier sporten tijdens je zwangerschap? Bij Aqua Fit Zwanger werk je op een passende manier aan je conditie en spierkracht. Je voelt je hierdoor ontspannen en fit tijdens de zwangerschap.

 45 minuten

Intensiteit > 2

Aqua Gym
Je gezondheid, ook op latere leeftijd, op peil houden?

Je gezondheid, ook op latere leeftijd, op peil houden? Doe dan mee aan Aqua Gym en voel je gezond en fit!
Bewegen in water is een perfecte manier om je gezondheid op peil te houden. Door de opwaartse kracht van water voel je je nagenoeg gewichtloos. Het is makkelijker om in water verschillende oefeningen te doen en je spieren te trainen dan ‘op het droge’. De lessen worden gegeven in een bad waarin je kunt staan.
Kun je niet zwemmen of is zwemmen niet je ding? Ook dan ben je van harte welkom.

 30 minuten

Intensiteit > 2

Aqua Jogging
Een uitdagende en intensieve ‘looptraining’ in het water!

Ben je op zoek naar een uitdagende en intensieve ‘looptraining’ in het water. Waarbij je gebruik maakt van opwaartse kracht? Kijk dan eens naar Aqua Jogging!

 30 minuten

Intensiteit > 1

Aqua Spinning
Intensieve conditietraining op de hydrorider!

Ben jij op zoek naar een (hoog) intensieve conditietraining in het water? Wil je in de winter trainen zodat je in de zomer op de racefiets volledig fit bent? Niet alleen je benen trainen, maar ook je romp en armspieren? Dan is Aqua Spinning wellicht een mooie optie. Ook als je geen wielrenner bent, is Aqua Spinning echt een aanrader.

 45 minuten

Intensiteit > 5+

Aqua Varia
Jouw fitheid en waterbehendigheid verbeteren!

Wil je ‘van alles wat’ doen in water om fit te blijven? Jouw fitheid en behendigheid in het water verbeteren? Dan past Aqua Varia precies bij jou! In deze groepsles ligt de focus op lekker bewegen in water. Waaronder je zwemslagen verbeteren, reddend zwemmen oefenen of aan het werk met allerlei materialen. De les doet z’n naam echt een eer aan, je doet van alles wat.

 45 minuten

Intensiteit > 3

Banenzwemmen
Jouw fitheid, zwemtechniek en conditie verbeteren!

Tijdens de recreatieve openingstijden (met uitzondering van woensdagmiddag en vrijdagavond) is er gelegenheid om (op eigen tempo) banen te zwemmen. Je kunt dan baantjes trekken en gebruik maken van de faciliteiten van Zwembad Jaspers.

 5 – 180 minuten

Intensiteit > 1 – 5+

Borstcrawlcursus
Verbeter je zwemtechniek met onze Borstcrawlcursus!

Heb je wel een goede conditie, maar lukt het niet met de borstcrawltechniek? Of beheers je wel de techniek maar raak je snel buiten adem? Dan is de borstcrawlcursus zeker iets voor jou! Onder persoonlijke begeleiding werk je 12 weken aan het verbeteren van je techniek en conditie. Eventueel kun je de cursus ook gebruiken als optimale voorbereiding voor een (open water) wedstrijd of een triatlon.

 60 minuten

Intensiteit > 3 – 5

Hart in Beweging
Verantwoord sporten en werken aan je conditie.

Hart in beweging is een zwemgroep voor (ex)-hartpatiënten. Tijdens een les hart in beweging wordt er gezond, veilig en verantwoord bewogen onder leiding van een gespecialiseerde instructeur. Gezond bewegen bevordert de algemene conditie en natuurlijk ook de conditie van uw hart en vaatstelsel.

  45 minuten

Intensiteit > 2

Nieuwsgierig geworden?

Meld je dan hier aan voor een gratis proefles!
Wij zorgen voor een warme ontvangst en intensieve training!

Back To Top